C4SL

Center for Strategy & Leadership helpt bedrijven en instellingen wereldwijd met strategie, leiderschap, innovatie en verandering.

Dat doen ze door het geven van trainingen, cursussen en advies. Hun kantoor staat midden in het centrum van Rotterdam, maar hun medewerkers reizen de hele wereld over. Tebovisie heeft ze geholpen met een cloudoplossing, waardoor ze nu geen last meer hebben van stroomstoringen en onbereikbare servers.

Karin Feteris, office manager: “Onze oude server viel regelmatig uit door stroomstoringen. Zelfs de noodstroomvoorziening kon deze storingen soms niet aan. Daarnaast was de server op gezette tijden niet bereikbaar vanwege dataverwerking, updates of backups. Heel vervelend voor onze medewerkers in het buitenland, die juist op die momenten aan het werk wilden.”

Center for Strategy & Leadership helpt bedrijven en instellingen wereldwijd met strategie, leiderschap, innovatie en verandering.

“We hebben het gevoel dat Tebovisie onze eigen IT-afdeling is”
cloud

In the cloud

“We hebben gekozen voor een cloudoplossing omdat we ontzettend veel data hebben. Onze medewerkers zitten in verschillende tijdzones en moeten dus op ieder moment overal bij kunnen. In overleg met Tebovisie hebben we besloten dat een IT-omgeving met cloud services als Office 365, Sharepoint en Onedrive voor ons het beste werkt. Ook de back-up gebeurt in de cloud, hier hebben we geen omkijken meer naar en we kunnen ondertussen gewoon doorwerken. Eigenlijk kan er nu alleen nog iets gebeuren door een enorme internetstoring, maar de kans daarop is minimaal.

”Ook al werk je in de cloud, je blijft een goede IT ondersteuning nodig hebben. Uiteindelijk heeft toch alles onderhoud nodig? Voor ons is het ideaal dat we dit uitbesteed hebben aan iemand die er verstand van heeft. Wij kunnen ons nu echt focussen op ons werk.”

Eigen IT-afdeling

“We werken graag samen met bedrijven waarbij we het gevoel hebben één te zijn, daarom hebben we voor Tebovisie gekozen. We hoeven niet zelf iemand in dienst te nemen voor IT-beheer: we hebben het gevoel dat Tebovisie onze eigen IT-afdeling is. Ze weten heel goed wie we zijn en wat er bij ons speelt, dat is fijn. Heel anders dan IT-bedrijven waarbij je eerst een half uur in de wachtrij van de telefonische helpdesk staat en vervolgens behandeld wordt alsof je een nummer bent. De ondersteuning op afstand werkt prettig en effectief, veel van de problemen die we hebben kunnen telefonisch opgelost worden. Dat scheelt reistijd en parkeerkosten - die kunnen in hartje Rotterdam soms flink oplopen.

Als er nieuwe ontwikkelingen zijn op IT-gebied worden we door onze contactpersoon op de hoogte gehouden. Zonder dat we erom hoeven te vragen. Da’s echt een toegevoegde waarde van Tebovisie, ze denken met je mee!”

samenwerken
_mg_6839_arno

Meer informatie?

Heb je een vraag of wil je meer weten? We staan je graag te woord. Onze medewerkers zijn bereikbaar via het algemene telefoonnummer en e-mailadres.